Call Center munkatárs
A Rossmann Magyarország üllői központjában minden nap azért dolgozunk, hogy még jobbak, sőt a legjobbak legyünk. Működésünk transzparens, gyors és könnyen érthető. Ügyfélszolgálati csapatunk célja a legjobb szolgáltatás biztosítása a vásárlóink számára. Ehhez a csapatba keressük azt az új kollégát, aki szenvedéllyel és elhivatottsággal segíti a vásárlókat. Ha kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel, szeretsz emberekkel foglalkozni és fontos számodra a minőségi vásárlókiszolgálás, akkor csatlakozz hozzánk.
Főbb feladatok
- bejövő ügyfél megkeresések fogadása: videóhívások, telefonhívások és írásos megkeresések
- beérkezett hívások fogadása, ügyfelek tájékoztatása, problémák megoldása
- panasz kezelése és tanácsadás ügyfélszolgálati szoftver használatával
- kapcsolattartás a társosztályokkal
- beérkező megkeresésekkel kapcsolatos adminisztráció kezelése
Munkakör betöltésének feltételei
- egy hónapra előre meghatározott beosztással, két műszakos munkarend vállalását
- 1-3 év ügyfélkezelés/call center területén szerzett tapasztalatot
- erős digitális affinitást
- pozitív ügyfélközpontú gondolkodást
- precíz és önálló munkavégzést
- középfokú végzettséget
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- azonnali kezdés
Amit kínálunk
- céges mobiltelefont -korlátlan magánhasználatra is
- rugalmasságot – a betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
- kihívásokkal teli, izgalmas feladatkört – munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
- jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet
- a figyelmünket és nyitottságunkat – mi Rád vagyunk kíváncsiak!
- a gondoskodásunkat és rugalmasságunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (Szociális Alap, Szociális csomag, Számíthatsz Ránk! program, céges támogatás pl.: baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek esetén)
- 10% dolgozói kedvezményt a Rossmann üzletekben
- Rossmann+ arany VIP tagságot
- céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket
- rendszeres céges ajándékokat - jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt
Állás adatai
Állás azonosító:
|
4209 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Call Center munkatárs |
Munkavégzés helye: |
Üllő |
Szakterület: |
Marketing |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
8 óra |