Üzletkereső Fotó előhívás

Központ

Központunkban az irodák a raktárral egy épületben találhatóak. Több mint 400 fő dolgozik itt. A modern és teljesen új munkakörnyezet munkavállalóink részére megkönnyíti a napi munkavégzést.

Nálunk dinamikus és motivált munkatársak dolgoznak a közös siker érdekében. A Rossmannon belüli karrier-utak kialakítása fontos számunkra és ezzel párhuzamosan minden központi pozíciót belső pályázatok kiírásával is megtámogatunk. Emellett az új jelentkezőket is szívesen várjuk. Célunk „a megfelelő helyre a megfelelő kolléga” kiválasztása, hiszen a rátermettség mellett a csapatmunka is nagyon fontos.

Az alábbi területekre tud jelentkezni a központunkba:

  • Beszerzés és Modul management
  • Értékesítés
  • Informatika
  • Jog és Hálózatfejlesztés
  • Logisztika
  • Marketing
  • Pénzügy és könyvelés
  • Revízió
  • Személyzeti osztály
  • Üzemeltetés és Kivitelezés

Várjuk minden kedves érdeklődő regisztrációját / jelentkezését: itt.

 

HR Business Partner

Főbb feladatok:

Tréningterv összeállítása és kivitelezése E-learning képzési anyag felmérése, megvalósítása Stratégiai HR folyamatokban való aktív részvétel A Vezetőkkel való szoros együttműködés, akciótervek kialakítása az igények figyelembevételével Éves teljesítményértékelő beszélgetés rendszer működtetése, fejlesztése

Marketing asszisztens

Főbb feladatok:

Marketing osztály napi munkájának támogatása operatív és adminisztratív feladatok ellátása, levelezés POS anyagok kiküldésének koordinálása (részben irodai, részben raktári környezetben) boltnyitásokkal, kampányokkal és rendezvényekkel kapcsolatos adminisztratív teendők és ügyintézés

Üzemeltetési és Energiairányítási csoportvezető

Főbb feladatok:

Az ingatlanállomány folyamatos megfelelő műszaki színvonalon tartása Gazdaságos működéséhez szükséges energiatudatos beruházások előkészítése, megvalósítása Az üzletek üzemeléshez szükséges műszaki, hatósági iratok/engedélyek beszerzése Tűzvédelmi-, és munkavédelmi szabályzat rendszeres felülvizsgálata Az Üzemeltetési osztály szakmai irányítása

Üzleti elemző

Főbb feladatok:

Az üzleti igények megértése, a piac változásainak követése. Az üzleti követelmények naprakészen tartása, dokumentálása, elemzése. A követelmények ésszerűsítése, a teljes kollektíva számára érthetővé tétele. Status quo-k megkérdőjelezése, bevett szokások, működési folyamatok átgondolása és javaslattétel hatékonyság növelésre. Az üzleti folyamatok modellezése, illetve azok javítása, hatékonyabbá tétele.